Monday, 27 February 2012

Outing With my Costmate...

Biase klu hari minggu waktu tido istimewa ckit..tapi minggu nie da lari timing sbb OUTING dengan COSTMATE....tapi x kesah pun sbb bukan selalu...lagipun daa tahun last nie...sekarg la masenye untuk ENJOY!!!!.."enjoy la sangat"..hahaha...
       Tak semua dapt join sbb ad yg g Cameron....kiteorg g MidVelly j...huhuhu....kena tinggal...
Yang pergi time tu..Mami, Aisyah, Ina, Tasnim, Fiza, Nad, Maria, Maz n SAYA...
       Mula-mula.......kiteorang tengok wayang....makan...Shopping Buku...n makan kat Cake Resipi..Yummy...sedap giler kek dia..TQ to Maria n Mami sbb belanja makan kek..suka2x..



Beriya j cari kad...fake2x..haha

Ronda-ronda KL

"Nad"
"Maria"

"Aisyah"

"My lovely Mami"

   Terima Kasih Ya Allah sbb anugerahkan kawan2 seperti mereka...yang x ad lam nie jagn terasa lak..Saya sayang semua...hehehe..(*_*)

Tesis OH tesis.....

Atoyai....penatnye main dengan tesis nie...orang buat kajian..kite cbuk nak buat kajian jugak...sekarang...tau ler macam mane cerewetnye bt experimen...huhuhu..
    By the way...susah tu susah jugak...tapi nak buat macam mane..NASIB BADAN...(*_&)
Nak cerita pe ek??...erm...kite cerita pasal lab j la hari nie...

"Pengekstrakan dan Pencirian Selulosa Daripada Buat PUTAT"...nie tajuk tesis cha...sebut j buah putat semua orang akan berkerut dahi..mesti akan dengar.."eee..bt pe tu??.."..sape yg kene terang..cha jugak...hahaha...Putat nie buah yang jarang org tengok sebab tak semua negeri ada..nie ha gambar buah putat..
"Buah putat"
 Daripada buah putat nie...cha kne bt extraction tuk dapatkan selulosa..memg tension la nak boleh bt experimen...bukan pe..letih sebab kena ulang alik..instrumen yg cha guna tu..ad kat lab master ..So,if i want to use it,..kena la berkorban kaki..hahaha..

my prend...aisyah n sue...

Koya j nie...hahaha

      Orang kate sambil menyelam..minum air...Dalam2 duk tension buat tesis tuk,,,menyempat aje kiteorg berphotoshot...hehehe...layan...